• SCADA система SiDiO

    SiDiO - SCADA система за контрол на абонатни станции. Индивидуално управление за максимална икономия. Богатата функционалност осигурява пълен контрол над всяка абонатна станция, значително намалява времето за обслужване и спомага за подобряване на енергийната ефективност...

    ВИЖ ПОВЕЧЕ
  • Абонатни станции за стенен монтаж

    Пълно "Plug & play" решение. Компактната абонатна станция Dalsia Brunata W е лесна за транспортиране, монтаж, обслужване и експлоатация. Dalsia Brunata W е напълно сглобенa, тестванa и функционално окабеленa...

    ВИЖ ПОВЕЧЕ
  • Радио разпределител OpTherma

    С радио модул за безопасно дистанционно отчитане. OpTherma притежава всички съвременни характеристики, от които се нуждаете – радио предаване, двусензорно отчитане, енергонезависима памет, сменяема батерия с 10 години гаранция, история на потреблението. Съвместим с EN834.

    ВИЖ ПОВЕЧЕ

Новини Бруната

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ НА ДИРЕКЦИЯ ТОПЛИННО СЧЕТОВОДСТВО,

 

На 26 май Бруната ООД стартира кампанията за отчитане на уредите за дялово разпределение и изготвяне на изравнителните сметки за топлинна енергия за периода май 2019 г. - април 2020 г. с едномесечно забавяне, заради извънредното положение в страната.

Упълномощените лица на всяка сграда ще получат по куриер Съобщенията с първата дата за отчет.

Резултатът от отчета на първата и втората дата се оформя в констативен протокол, който е необходимо да бъде подписан от упълномощеното лице или друг представител на Етажната собственост. В него се описват номерата на апартаментите, до които не е осигурен достъп за отчет или проверка, както и имотите с радио уреди, за които няма отчет.

Всеки наш клиент има безплатен достъп на www.brunata.bg с информация за датите на отчет и до безплатни допълнителни Онлайн услуги  през „ВХОД ЗА КЛИЕНТИ“. Първата дата се публикува около една седмица предварително. Втората дата се обявява, след като е минала първата дата за отчет.

При актуален мобилен телефон в нашата база данни, всеки абонат ще получи и SMS съобщение с датата за отчет.

Предвид епидемичната обстановка в страната, на отчетниците са осигурени лични предпазни средства с оглед грижа за здравето на клиентите и служителите на компанията. Задължително трябва да се спазва дистанция минимум 1.5 м. един от друг. Подписването на формулярите за отчет трябва да става с химикалка на клиента.

Разчитаме на Вашето съдействие, за да отчетем всички уреди във Вашата сграда. Това ще гарантира и последващото формиране на коректни изравнителни сметки. На имотите без осигурен достъп или с отказан такъв ще бъде начислена енергия по максимален специфичен разход на сградата в съответствие с изискванията на Наредбата за топлоснабдяването.

Клиентите с дистанционни разпределители/топломери и дистанционни водомери, не е необходимо да осигуряват достъп за отчет, освен при наличие на неотчетен уред, за което ще бъдат уведомени чрез констативния протокол от отчета.

В изравнителните сметки ще бъдат посочени и сумите за възстановяване по повод промяната на цената на топлинната енергия със задна дата, за периода 1 юли 2019 – 31 март 2020 г.

Поради промяна в нормативната уредба, се променя начинът на предаване на изравнителните сметки. Те ще бъдат изпратени чрез лицензиран пощенски оператор и доставени в пощенските кутии. Упълномощеното лице ще получи общата изравнителна сметка, а всеки отделен клиент ще получи изравнителната си сметка в своята пощенска кутия. За целта е необходимо всички пощенски кутии да бъдат в изправност, надписани и да има достъп на пощенския оператор до тях, тъй като в противен случай не можем да гарантираме получаването на сметките.

Бруната Ви предоставя и други две възможности за получаване на сметките:

  • Електронна сметка. Удобно и екологично решение. За да се откажете от хартиената сметка, е необходимо да посетите нашия сайт brunata.bg и да заявите желанието си да получавате само електронни сметки. Можете да го направите в секция Онлайн услуги, меню Моят профил.
  • Хартиена сметка в обща пощенска кутия на Етажната собственост, ако такава е осигурена и ако това е желанието на всички живущи.

Новите срокове, съгласно Наредба за топлоснабдяването, за приемане на възражения по изравнителните сметки е до края на 31 Август. Ако поради усложнената обстановка срокът за изготвяне на изравнителните сметки се удължи, то и срокът за рекламации ще бъде променен.

Оставаме на Ваше разположение за консултации и помощ.

 

Уважаеми Клиенти, Партньори, Доставчици,

 
За фирма Бруната безопасността на нашите служители, клиенти и партньори е основен приоритет. Във връзка със създалата се ситуация в страната, следствие на опасността от разпространение на COVID-19, въвеждаме правила и мерки, за да отговорим на това предизвикателство.
 
Поради това, решихме да ограничим пътуванията на служителите си и да намалим достъпа до нашите офиси, складове и производствени бази, освен в случаите, когато това е крайно необходимо.

Молим ви да ограничите посещенията си в центровете за работа с клиенти, а при необходимост от посещение на място, да изчаквате своя ред извън офис сградата.

Нашите монтажни екипи ще извършват посещения на място, само когато това е крайно наложително.

Оставаме на разположение за консултации и помощ по телефон, email и други налични системи за дистанционна комуникация.

 
Налагащата се промяна в начина на работа е предизвикателство, пред което сме изправени и ние сме сигурни, че заедно с Вас ще успеем да се справим и в най-скоро време ще се завърнем към нормален ритъм на работа.

Уважаеми клиенти,

информираме Ви, че приемната на Бруната в град Пловдив се премести на нов адрес - бул. България 4.

Справки, заявки и запитвания се приемат и на тел. 0887547830 и на е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Очакваме ви!

 

Последните промени в наредбата за топлоснабдяване влязоха са в сила от 1 октомври 2019 г. Основните акценти в тях са:

Досие на абонатната станция

Ново изискване на наредбата е в помещението на абонатната станция да се съхранява досие, което се води от топлопреносното предприятие. Там се отразяват настройките на параметрите, повредите в абонатната станция, както и информация за всички промени по настройките и причините за това.

Промени в определянето на процента сградна инсталация

Процентът сградна инсталация може да бъде избран от Етажната собственост в диапазона от 20 до 40 на сто от количеството топлинна енергия за отопление на сградата. За целта Етажната собственост трябва да проведе Общо събрание. Промяната се отнася само за сгради с разпределители и вертикална тръбна разводка. За сгради с хоринзонтална разводка и монтирани индивидуални апартаментни топломери процентът сградна инсталация се изчислява от топлинния счетоводител.

Срокове за рекламации от клиенти

Променя се срока за подаване на възражения по отчета на уредите, за допълнителен отчет на уредите и рекламации по изравнителните сметки. Новият срок е фиксиран на 31 август. След изтичането му, не се приемат нови рекламации. 

Начин на предаване на изравнителните сметки

Досега всички индивидуални изравнителни сметки се предаваха с куриер на упълномощеното от Етажната собственост лице, което имаше грижата да ги предаде на съседите си. Промяната в наредбата позволява всеки клиент лично да избере начина на предоставяне на изравнителната сметка, за което трябва да уведоми своя топлинен счетоводител.

 

В продължение на успешното си партньорство с датската инсталаторска фирма Wicotec през 2018-та, през 2019-та Бруната ще доставя абонатни станции за топлофикацията Koge, която обслужва югоизточната част на Копенхаген. Разширението на топлофикационната мрежа на Koge e мащабен проект, в който Бруната ще се включи във фаза 4, 5 и 6 с доставката на над 100 абонатни станции с мощности от 25 kW до 2500 kW. Проектирането на абонатните станции ще бъде извършено от специалистите на Бруната според техническите изисквания на възложителя.

Бруната работи по проекти за доставка на абонатни станции за Дания над 5 години, където един от основните ни клиенти е датския инсинератор Vestforbraending.